Crazy amigo’s “No card”

Ik was het zelf vergeten (maar gelukkig hebben we Klaartje nog..), het is deze week mijn beurt om Crazy amigo’s te hosten. Het thema is vrij, je mag alles maken wat je wilt behalve een kaart! Voor mij is het niet zo moeilijk wat dan wel, een muizenvalletje natuurlijk🙂 Ben heel benieuwe om te zien wat jullie maken!

I forgot (thanks to Klaartje for the reminder..), this week it’s up to me to host Crazy amigo’s. It’s a free theme, you can make whatever you want to as long as it’s not a card! Easy for me, a mousetrap of course🙂

5 Reacties

  1. Schitterend!! Ja gelukkig iid, waar zouden we zijn zonder Klaartje ☺☺

  2. Wat een beauty weer Nellie!

  3. Geweldig weer!

  4. Ziet er weer heel leuk uit Nellie, met mooie kleuren. Leuk met het toegevoegde hartje.
    Groetjes van Yvon

  5. Weer prachtig mooi Nellie. Moet ik ook eens proberen.

Geef een reactie

