Handen/hands

Met Anne, Audrey, Sija, Willy spreken we iedere maand een thema af voor een artjournal pagina. Deze keer was het thema “handen”. In navolging van mijn ogenpagina van vorige maand heb ik het heel eenvoudig gehouden. Ik werd voor deze pagina geïnspireerd door een kaart die ik laatst op het blog van Christina zag. Mijn scanner wil niet zo heel goed uit de voeten met roze en daarom zijn de handen wat te licht gescand en het hart juist wat te donker. Maar ik had eerlijk gezegd geen puf meer op de scan te bewerken of om een foto te maken🙂

With Anne, Audrey, Sija, Willy we choose a monthly theme for an artjournal page. This month’s theme was “hands”. Just like my eyespage last month I decided to keep it very simple. I was inspired by a card I saw on Christine’s blog. My scanner doesn’t pick up the pink colours very well, so the hands are too pale and the heart is too pink/dark. But I don’t have the energy to edith the scan or make a photo right now🙂

5 Reacties

  1. Schitterend Nellie, in al zijn eenvoud!

  2. heel erg mooi geworden, leuke uitwerking van het thema!

    groetjes Coby

  3. Eenvoudig en mooi, Nellie!

  4. Heel sterkt in zijn eenvoud Nellie!

  5. Prachtige pagina Nellie!

Geef een reactie

