Stampotique ‘Snowy Christmas’ week 2

Mijn 2e project voor de Stampotique designers challenge met het thema ‘Snowy Christmas’. Een idee dat ik gezien heb op Pinterest, vertaald naar eigen uitvoering. Natuurlijk zijn ook hier alle stempels die ik gebruikt heb van Stampotique. De ‘My dog loves you..’ is een retired stempel. Maar omdat ik dit gemaakt heb als kadootje voor onze hondenoppas moest ik hem gewoon gebruiken 🙂 Je hebt nog tot het einde van de maand om ook aan deze leuke challenge mee te doen. Als je dat doet kun je aan het einde van de maand de gelukkige winnaar zijn van een kadobon van 30 dollar waarmee je naar eigen keuze Stampotique stempels uit kunt zoeken.

My 2th project for the Stampotique designers challenge  ‘Snowy Christmas’ themed challenge. I saw this idea on Pinterest, and gave it my own twist. Of course all stamps I used are from Stampotique. The ‘My dog loves you…’ stamps is a retired one. But because I made this as a Christmasgift for our dogsitter I just had to use this stamp :-). You have until the end of this month to join us in this fun challenge. And if you do, at the end of the month, you can be the lucky winner of a 30 dollar gift certificate for your own free choice of Stampotique stamps.

Eén reactie

  1. I love this card, Nellie! The giant snowflakes are fabulous!

Plaats een reactie