Stampotique Word Up Weekend Quiet place

Het is weer Word Up Weekend bij Stampotique. Vandaag een postcard die ik gemaakt heb voor de zomerchallenge. Het thema: gebruik een kleur die je niet mooi vindt of bijna niet gebruikt. Dan kom ik al snel bij wat feller groen uit. Olijf- lime- en lentegroen vind ik nog wel mooi, maar dit zijn groentinten waar ik niet zo dol op ben en niet zo makkelijk mee werk. Alle stempels die ik gebruikt heb zijn van Stampotique.

It is Stampotique Word Up Weekend again. I made this postcard for a challenge with the theme: use a color you don’t like and/or do not often usen. For me that is bright green shades. I love olive-, lime- and springreen, but I don’t like these shades of green. So I don’t often use them. All stamps I used for this card are Stampotique stamps.

Geef een reactie

