Stampotique designer’s challenge “weather”

Afgelopen woensdag is de nieuwe Stampotique designer’s challenge van deze week gestart. Het thema is “weather”. Schijnt de zon op jouw bijdrage, regent het of pakken donkere wolken zich samen? Laat het ons zien en doe mee met deze challenge. Zoals altijd maak je aan het einde van de maand kans om een van de 2 winnaars te zijn van een kadocheque van 30 dollar waarmee je Stampotique stempels uit kunt zoeken. Zoals je ziet schijnt bij mij (op mijn kaartje want buiten regent het dat het giet) de zon. Dit zijn de Stampotique stempels die ik gebruikt heb: Whiskermonster with sign, Sun design, Floral flutter en Dream definition.

Past wednesday a new Stampotique designer’s challenge started. This week’s theme is “weather. Is the sun shining in your project, does it rain of do we see dark clouds? Show us by joining this challenge. As always at the end of the month you can be one of two lucky winners of a 30 dollar giftcertificate for your own free choice of Stampotique stamps. As you can see for me (at least in my entry, outside it’s pouring rain) the sun shines. These are the Stampotique stamps I used: Whiskermonster with sign, Sun designFloral flutter and  Dream definition.

2 Reacties

  1. Wat een schitterende creatie, Nellie! Leuk!

  2. I love this Nellie, Whisker Monster always makes me smile x

Plaats een reactie