Stampotique designers challenge ‘Oldie but goodie’

Vandaag start een nieuwe Stampotique designers challenge ‘Oldie but goodie’. Ik heb voor deze kaart 2 ‘oldies’ gebruikt. Eric, mijn allereerste Stampotique Daniel Torrente stempel. En Daisy daisy, mijn absoluut favoriete en denk ik meest gebruikte Stampotique stempel. Verder heb ik nog gebruikt: Super hero text, script background en splatter. Doe ook mee met deze leuke challenge. Je hebt nog 2 wekend de tijd. Aan het einde van de maand kun je dan ook nog eens de winnaar van een Stampotique tegoedbon van 30 dollar zijn.

Today a new Stampotique designers challenge ‘Oldie but goodie’ starts. I used 2 ‘oldies’ for this card: Eric, my first Daniel Torrente Stampotique stamp. And Daisy daisy, my absolute favorite and most used Stampotique stamp. These are the other stamps I used:  Super hero text, script background and splatter. Please join us in this wonderful challenge. You still have 2 weeks time. If you join in you can be the lucky winner of a30 dollar Stampotique gift cheque at the end of the month.

Eén reactie

  1. Beautiful colours in this fabulous card – I love how you’ve coloured Eric!

Geef een reactie

