Roben Marie Smith inspired artjournal page

Anne Swinkels en ik maken vanaf deze maand elke maand een artjournal pagina geïnspireerd door een bekende artjournaler. Deze maand geïnspireerd door Roben Marie Smith. Een hele uitdaging voor mij, totaal uit mijn comfortzone. De hele middag zitten ploeteren en mijn hobbykamer helemaal ontploft van de rommel. En dan nog moet ik erover denken wat ik er van vind….

From this month on my friend Anne Swinkels and I make an artjournal page each month, inspired by a well know artjournaler. This month Roben Marie Smith inspired. Quit a challenge for me, completely out of my comfortzone. Spend the whole afternoon working and thinking very hard between piles of artstuff. And I still don’t know if I like it or not…

Eén reactie

  1. Really nice page – you must be pleased!
    Sandy xx

Geef een reactie

