Stampotique designers challenge “Mailart”. Hebben/want to have these?

SDC 256 NellieHet is weer tijd voor een nieuw thema voor de Stampotique designers challenge. Het thema is Mailart. Ik heb 2 atc’s met een bijpassende envelopje gemaakt. Wil jij deze atc’s toegestuurd krijgen? Laat dan een commentaar achter. Volgende week woensdag maak ik bekend aan wie ik ze ga opsturen. Dit zijn de Stampotique stempels die ik gebruikt heb: Spiral, Upholstered, Tall word collage, Believe definition, Boy angel, Kate’s angel. Je hebt twee weken tijd om iets te maken voor dit thema en natuurlijk vinden we het heel erg leuk als je meedoet! Aan het einden van de maand maak je dan ook nog kans om een kadobon van 30 dollar te winnen waarmee je naar eigen keus Stampotique stempels uit kunt zoeken.

It’s time for a new  Stampotique designers challenge. The theme is Mailart. I made 2 atc’s with a matching envelope. Want to have these atc’s? Leave a comment. I’ll pick a random winner next wednesday. These are the Stampotique stamps I used: Spiral, Upholstered, Tall word collage, Believe definition, Boy angel, Kate’s angel. You have 2 weeks to join us in this challenge and of course we would love it when you do so. If you join at the end of the month you can be the lucky winner of a 30 dollar gift certificate for you own choice of Stampotique stamps.

7 Reacties

  1. Prachtige kaartjes zijn dit met mooie stempels en heerlijke kleuren.. Ik zou ze graag toegezonden krijgen. Thanxx for sharing …. 😊😊

  2. Gorgeous work Nellie, I would love these to pop through my letterbox.xx

  3. Prachtige atc’s Nellie
    Heerlijke kleurencombi houd ik van en natuurlijk zijn de stempels super
    Die “spiral” is een echte eyecatcher ✨
    XOXO Yvonne

  4. Utterly fabulous, Nellie! Your backgrounds are stunning (as always :-)) and I particularly like the combination of the “Spiral” and “Upholstered” stamps – a very cool effect!

  5. prachtige atctjes Nellie, mooie kleuren en achtergrondjes,die zou ik natuurlijk graag in mijn verzameling willen!😉 maar wie niet!😉

  6. Wat zijn ze weer mooi Nellie! Echt prachtig. Ik loot dan ook graag mee.

Geef een reactie

