Stampotique designers challenge “it’s all about birds”

SDC 237 NellieDeze week is het aan mij om de Stampotique designers challenge te hosten. Zo dicht bij Pasen heb ik gekozen voor het thema “all about birds”. Gebruik vogels en dingen die met vogels te maken hebben zoals veren, eieren, nestjes etc. in je creatie. Ik ben natuurlijk ontzettend benieuwd wat jullie maken. Voor mijn kaart heb ik deze Stampotique stempels gebruikt: Bird border, Fly word, Enjoy today. Als je meedoet aan deze challenge maak je kans aan het einde van de maand een kadobon van 30 dollar te winnen waarmee je naar eigen keuze Stampotique stempels uit kunt zoeken.

It’s up to me this week to host the  Stampotique designers challenge. So close to Easter I chose “all about birds” as theme. Use birds, feathers, eggs, nests, whaterever is related to birds in your art. I love to see what you make. I used these Stampotique stamps for my card: Bird border, Fly word, Enjoy today. Join in for a chance to be the lucky winner of a 30 dollar gift certificate at the end of the month.

« »

Eén reactie

  1. What a great card, Nellie! Your blue and purple feature panel is fab – the little birds look so cool – and I love the effect of the colourful panel against all that white space.

Geef een reactie

