Penny Black

cake

celebrate

mr. and mrssToen ik begon met stempel kocht ik eerst alleen maar Penny Black en tekststempels. Dat is intussen wel veranderd. Mijn Penny Black stempels komen nog maar zelden uit de kast. Maar laatst had ik er weer een keer zin in, dus heb ik deze kaarten gemaakt. Heb bedacht dat ik mijn Penny Black stempels langzaam maar zeker toch maar eens moet gaan verkopen …

When I started stamping at first I only bought Penny Black and wordstamps. That has changed a lot. I hardly use my Penny Black stamps anymore. But a couple of weeks ago I felt like making some cards with them. I think it’s time to gradually try and sell my Penny Black stamps …

Eén reactie

  1. verkopen? krijg je spijt van…zo nu en dan een PBstempel gebruiken is heel leuk, dat blijkt wel weer uit je mooie kaarten

Geef een reactie

