Stampotique Designers challenge “Quick and easy Christmas cards”

SDC 223 NellieAan mij de eer om de Stampotique designers challenge te hosten deze week. Ik daag jullie uit om “quick and easy” kerstkaarten te maken. Voor mijn kaart heb ik een achtergrond met distressinkten en templates gemaakt. Dit zijn de Stampotique stempels die ik gebruikt heb: Reindeer (is niet schattig!) en Christmas waves. Natuurlijk hoop ik ook jullie snelle en makkelijke kerstkaarten te zien in deze challenge. Als je meedoet maak je bovendien kans om aan het einde van de maand de gelukkige winnaar te zijn van een kadobon van 30 dollar voor je eigen keuze aan Stampotique stempels.

It’s up to me to host this week’s Stampotique designers challenge. I challenge you to make “Quick and easy” Christmascards. For my card I made a background with distressinks and templates. These are the Stampotique stamps I used: Reindeer (isn’t he cute!) and Christmas waves. Of course I love to see your quick and easy Christmascards so hope you join in! At the end of the month you can be the lucky winner of a 30 dollar gift certificate.

2 Reacties

  1. This is beautiful Nellie, I love that background and your quote is perfect.

  2. This is stunning Nellie! Have a fab weekend xx

Geef een reactie

