Stampotique Designers challenge “Tags”

SDC 216 NellieHet is weer tijd voor de Stampotique designers challenge van deze week. Coby vraagt ons een tag te maken of een tag in een ander werkstuk te gebruiken. Hier is mijn bijdrage. Alweer een achtergrond van de gelliplate, ik kan er geen genoeg van krijgen. Dit zijn de Stampotique stempels die ik gebruikt heb: Splatter, Daisy daisy, Joy definition, Quasimoto 4. Graag zien we ook jouw bijdrage. Aan het einde van de maand kun je de gelukkige winnaar zijn van een kadobon van 30 dollar waarmee je naar eigen keuze Stampotique stempels kunt uitzoeken.

Time for another Stampotique designers challenge. Coby challenges us to make a tag or use one in our artwork. Here is my entry. A gelliplate background again. These are the Stampotique stamps I used: Splatter, Daisy daisy, Joy definition, Quasimoto 4. We love to see your entry. At the end of the month you can be the lucky winner of a 30 dollar gift certificate for your own free choice of Stampotique stamps.

3 Reacties

  1. Wat een leuke tag. Ik blijf ook maar kijken naar deze Quasimoto’s en ik denk dat ik ze toch maar een keer moet gaan bestellen !
    Corrie x

  2. Wat een lieve tag. Mooi kleurencombinatie ook. Groetjes, Jeanette

  3. OMGoodness. Love it it’s so sweet!

Geef een reactie

