Stampotique designer’s challenge “Under the sea”

SDC 206 NellieVoor deze Stampotique designer’s challenge heb ik weer eens in mijn kleine artjournal gewerkt. Een geweldig thema vind ik het “Under the sea”. De achtergrond heb ik gemaakt met 3 kleuren acrylverf en inktspetters. Dit zijn de Stampotique stempels die ik gebruikt heb: Smushasha, Roger, Reggie, Seaweed, World all her own. Ga lekker aan de slag met dit thema en laat ons zien wat jij maakt! Aan het eind van de maand kun je dan de gelukkige winnaar van een kadobon van 30 dollar zijn.

For this week’s Stampotique designer’s challenge I worked in my small artjournal. I love this “Under the sea” the,e. I made the background with acrylic paint in 3 colours and added ink splatters. These are the Stampotique stamps I used: Smushasha, Roger, Reggie, Seaweed, World all her own. Show us what you can make with this theme! At the end of the month you can be the lucky winner of a 30 dollar gift certificate for your own free choice of Stampotique stamps.

2 Reacties

  1. Great pages Nellie

  2. Super leuk. Die zeepaardjes en meermin zijn zo grappig. Groetje,Jeanette

Geef een reactie

