Brand new

welcomeVandaag een kaartje dat ik met een baby stempelset van Stampin’Up gemaakt heb. Ik heb eigenlijk niet zoveel babykaarten nodig, maar vond dit setje zo schattig dat ik het toch moest hebben. Inmiddels is het uit de collectie, maar ik weet zeker dat ik er nog veel kaarten mee ga maken.

Today a card I made with a baby stampset form Stampin’Up. I don’t need many baby cards but I love these stamps so decided tot buy them. It’s retired now, but I am sure I’ll use it quit often.

Eén reactie

  1. Schattig, Nellie ! Kun je vast ook voor wat anders gebruiken als baby kaarten !
    Corrie x

Geef een reactie

