Paperartsy 12,5×12,5

CA envelop 20Dit kaart heb ik gemaakt voor de Crazy amigo’s swap. Ik kreeg van Anne een envelop met deze Paperartsy stempels en een strass steentje. Voor de achtergrond heb ik brusho gebruikt. Ik heb gestempeld met Stazon en accenten aangebracht met een wit potlood.

This is the card I made for our Crazy amigo’s swap this month. Anne gave me an envelope with these Paperartsy stamps and a strass stone. I used brusho for the background. I stamped with Stazon and ended with adding some highlights with a white pencil.

Eén reactie

  1. Gaaf deze combi van kleur en stempels en techniek Nellie, ik ga m zeker een keer lenen!

Geef een reactie

