Stampotique designer’s challenge “Unusual shaped card”

SDC 189 NellieHier is mijn kaart voor de nieuwe Stampotique designer’s challenge.  Ik vind het heerlijk om met deze vorm kaart te werken. Heel eenvoudig maar toch net iets anders dan een vierkante of rechthoekige kaart. Dit zijn de Stampotique stempels die ik gebruikt heb: Kate’s angel, Make magic, Swirl stalks, Splatter, Rusted rivets. De achtergrond heb ik gemaakt met distressinkten. Doe mee met deze challenge en maak bovendien op het einde van de maand ook nog kans op een kadobon van 30 dollar!

Here is my card for this week’s Stampotique designer’s challenge. I love to work with this card template. Very simple but yet a bit different than square or rectangle cards. These are the Stampotique stamps I used: Kate’s angel, Make magic, Swirl stalks, Splatter, Rusted rivets. I made the background with distressinks. Please join our challenge. At the end of the month you can be the lucky winner of a 30 dollar gift certificate.

3 Reacties

  1. Ik vind de achtergrond zo mooi ! Prachtig gedaan Nellie !
    Corrie x

  2. Gorgeous, love those colours!

  3. Love this Nellie❤ – wonderful backgound colors
    xx Arwen

Geef een reactie

