Coffee&wine

Verses januari 1Een van mijn januari kaarten voor het designteam van Verses rubberstamps.  Om de tekst moest ik meteen glimlachen. Het was nog even zoeken naar een stempel die er goed bijpaste. Ik ben toch maar voor de wijn gegaan …

One of my january cards for the Verses rubberstamps designteam. The words made me smile. Had to find a matching stamp. I decided to choose the wine …

Eén reactie

  1. Leuk hoor, ik heb ook een aantal Ai stempels en blijf ze leuk vinden. Je hebt het ook mooi gecombineerd met de text stempel !
    Corrie x

Geef een reactie

