Verses designteam

Versed october 1Ik ben heel erg trots dat ik sinds 1 oktober deel uit mag maken van het Verses designteam. Zoals de meesten van jullie weten ben ik gek op tekststempels en Verses heeft er heeeeeeeeeeeeeel veel en stuk voor stuk prachtig. Dit is mijn eerste bijdrage als lid van het designteam. Dit is de Verses stempel die ik gebruikt heb: Sunrise & Promise MC0352-D.

I am very proud to be member of the Verses designteam since October 1th. As most of you know I am addicted to word stamps and Verses as a lottttttttttt of them and each and every one very beautiful. This is my first entry as a designteam member. This is the Verses stamp I used: Sunrise & Promise MC0352-D.

8 Reacties

  1. Wat leuk, Nellie, gefeliciteerd. Wat een mooi kaart heb je gemaakt!
    Corrie x

  2. Wat gaaf Nellie, gefeliciteerd! Een supermerk met geweldig mooie teksten! groetjes Miranda

  3. Mooi Nellie en gefeliciteerd met je “benoeming”

  4. Super mooie kaart Nellie!

  5. Ja, mooie teksten he? Ik heb er ook een paar. Mooie kaart. Groetjes, Jeanette

  6. Prachtige kaart Nellie!

  7. Congratulations Nellie! Great project🙂

  8. Mooie kaart en kleuren. Gefeliciteerd. Gr. Leonie

Geef een reactie

