Life brings tears …

MemoriesIk heb al een tijdje wat minder inspiratie om te stempelen. Gewoon te druk zowel op mijn werk als in de weekenden. Dus vrijdagochtend maar eens door het prachtige boek “Kijk” van Hermine gebladerd om wat inspiratie te krijgen. Zoveel mooie ideeën en technieken. En toen ik ook nog deze prachtige tekststempel van “Verses” bij de Stampingcottage tegen kwam begonnen mijn handen toch echt te jeuken. Dus aan de slag met Lyra krijtjes op kraftpapier. Een voor mij nieuwe en heerlijke manier van inkleuren die een prachtig effect geeft vind ik. Hermine bedankt🙂 !

I lack the inspiration to stamp lately. Just too busy at work as well as in the weekends. So I took Hermine Koster’s latest book “Kijk” out on friday to see if that would bring some inspiration. So many beautiful ideas and techniques. And then I came across this wonderful “Verse” quotestamp at the Stampingcottage and that was when the ideas started to flow. So I started working with Lyra crayons and craftpaper. A wonderful new way for me to colour stamps that gives a beautiful result especially on the craftpaper. Thank you Hermine🙂 !

3 Reacties

  1. Ziet er prachtig uit. En wat een gave stempel!!! die komt op mijn wensen lijstje :o)

  2. This is such a nice piece, Nellie. I have never heard this quote before, and I just love it! Your “signature” black matting makes even the kraft paper pop! Delightful!

  3. prachtig wat een mooi kaartje, en wat heerlijk he om geinspireerd te worden op zo’n manier!

Geef een reactie

