Kadodoosje met klaprozen/giftbox with poppies

kadodoosje klaprozen

Kadodoosje klaprozen 1

Kadodoosje klaprozen kaartjes 1

Kadodoosje klaprozen kaartjes 2Ik hoop dat deze kadodoosjes jullie nog niet beginnen te vervelen🙂 Vandaag een doosje dat ik gemaakt heb voor mijn post op Panpastel BNL. De klaprozenstempel is van Indigo blue. Ik heb hem geëmbossed met goud en daarna ingekleurd met de panpastels.

I hope you are not bored with my giftboxes yet🙂 Today a box I made for Panpastel BNL. The poppystamp is from Indigo blue. I embossed it with gold and then coloured it with panpastels.

6 Reacties

  1. Nee hoor! Mij nog niet! Mooie weer Nellie!

  2. Prachtig zijn ze geworden!

  3. A very lovely set Nellie!!! Coco x

  4. Who could anyone ever tire of your lovely gift boxes. Nellie? Just not possible! Love your beautiful poppies today.

  5. WOW! Beautiful colours and design. Your card gift boxes are things of beauty!

  6. wow, geweldig! En vervelen? Ik geniet er van!

Geef een reactie

