Bister/Bistre

Good thingsVoor het eerst  gespeeld met Bister. Ik heb een paar kleuren op papier gestrooid en daarna met water gesprayed. Nog wel even zoeken en behoorlijk onvoorspelbaar, maar wel heel erg leuk om te doen! Ik vond dat de kaart niet veel meer nodig had dan een paar stevige stempels om hem af te maken.

The first time I played with Bistre. I spread some Bistre on paper and sprayed it with water. Very unpredictable  but so much fun to do! I thought the card did not need much more than some bold stamps to finish it.

8 Reacties

  1. great !!!!!!!i love Bistre it is so funny and easy to use it!!!

  2. Your beautiful card is a piece of art, Nellie! This is what I see as “elegant simplicity!” I think anything more would have just detracted from it! That’s an awesome stamp, by the way!

  3. Wat een mooie kaart en leuk effect. Waar heb je dat spul gekocht? Ben sinds zeist ook op zoek eigenlijk. .

  4. Prachtig Nellie. Ik heb de Bister nog niet ontdekt, weet eigenlijk niet eens wat het is maar het ziet er goed uit !!
    Corrie x

  5. Gaaf Nellie, kei goed gelukt vind ik :0)

  6. Oh geweldig, daar hou ik wel van…..is Bister al te koop in nederland? Super stempels heb je ook gebruikt

Geef een reactie

