Panpastels meets Magenta

PP1

PPDeze 2 kaarten heb ik gemaakt met panpastels en een nieuwe Magenta stempel die ik op het Artspecially event heb gekocht. Ook de prachtige tekststempels zijn pas nieuw. Als je mijn blog regelmatige bezoekt weet je dat ik gek ben op tekststempels dus deze 2 kon ik echt niet laten liggen …

Today 2 cards I made with panpastels and a Magenta stamp that I bought recently. The wonderful quote stamps are new too. If  you are a regular visitor of my blog you know I love  quotestamps so I had to buy these two …

2 Reacties

  1. Nellie, the are both beautiful. Brown and blue has long been my absolute favorite color duo! I love both cards, although I don’t understand the first (going to try to translate it in a moment). I love word stamps, too, as I find they either console me or make me laugh…both good feelings!

  2. Twee prachtige kaarten, mooie kleurencombinatie, mooie teksten. Ik snap dat je ze niet kon laten liggen, ze zijn mooi.
    De bovenste kaart doet me echt denken aan zo’n zwoele zomeravondlucht, heerlijk!
    Groetjes van Yvon

Geef een reactie

