Crazy amigo’s swap part 2

CA envelop 2Hier is de 2e 12,5 x12,5 cm kaart voor de Crazy amigo’s swap. Deze keer met spulletjes die in de envelop zaten die ik van Caat kreeg. En aangezien Caat gek is op roze was het geen verrassing dat er vooral roze dingen uit de envelop kwamen. De ronde stempels had Caat in de envelop gedaan. Voor de achtergrond heb ik nog een tekst en een vlinderstempel toegevoegd.

Here the second 12,5 x 12,5 cm card for the Crazy amigo’s swap. This one with stuff Caat put in an envelope for me. And as she loves everything pink it was no suprise that the content of the envelope was mainly pink. She gave me the round stamps to work with. I added the word and butterfly stamps for the background.

Eén reactie

  1. Looks like 50 Shades of . . . Purple to me, and they all look good together! Love that sentiment, Nellie! 😉

Geef een reactie

