When someone you love…

when someone ..Nog eens een kaartje met alcoholinkt en yupopapier. Nog niet zo gemakkelijk maar als het een beetje lukt krijg je echt prachtige resultaten. En natuurlijk is een kaartje voor mij niet af zonder een tekststempel.  Deze van Impression Obsession heb ik nog niet zo lang maar het wordt een van mijn favorieten dat weet ik nu al.

Today another card with alcoholink on yupopaper. Not that easy but when it all works out you get wonderful results. And of course I had to finish it with a quotestamp. I recently bought this Impression Obsession stamp and I am sure it will become one of my favourites!

6 Reacties

  1. Heel levendig, spiritueel, natuurlijk en poëtisch…
    Om kort te gaan, Mooi!
    Pim

  2. Ik denk dat ik dat ook maar eens moet proberen ! (Alcohol inkt en Yupopapier. Ziet er geweldig uit !

  3. It appears to me that you have perfected this technique, Nellie! This is just so beautiful, peaceful and calming. The quote I love, too, and is perfect with your artwork. Love seeing your creations!

  4. Prachtige kaart!

  5. This is beautiful Nellie, those colours are gorgeous! xx

  6. Prachtig! Ik ben er ook weg van, en houd net als jij van meer dan dit.

Geef een reactie

