Trots/Proud

boekjeDit weekend tijdens de Artspecially beurs in Zeist is mijn boekje uitgekomen. Tekststempels, mijn grote passie of gekte, maar net hoe je het wilt noemen, is het centrale thema.  Heel blij dat ik van Angela de kans kreeg om dit boekje te maken en supertrots ben ik natuurlijk. Het was een heel bijzonder moment dat ik gisteren na maanden werk (en af en toe eens een creatief blok, een vloek en een flinke zucht) mijn werk op deze manier terug zag! Leuk ook de enthousiaste reacties die ik van sommigen al in Zeist of via mail mocht ontvangen! Het boekje is natuurlijk vanaf nu ook te koop in een aantal stempelwinkels en via de Artspecially website. Leuk nieuws is ook dat het nog in het Engels zal worden uitgegeven.

This weekend during the Artspecially stampingevent in Zeist my little book was released. My big passion quotestamps is the main theme. I am very glad Angela (the editor) made it possible for me to do this and of course I am very very proud. It was a special moment yesterday when I heald it in my hand after months of hard work (and an occasional creactive block, swear or deep sigh). First reactions of people who bought it were very positive. There will be a releas in English and perhaps German too but I don’t know when.

14 Reacties

  1. Nellie! Congratulations! I am just thrilled for you! I can now say, “I new her when she was *only* an artist, not an artist AND author!” Seriously, be proud! What an accomplishment!

  2. Nou Nellie, daar mag je zeker trots op zijn , het is een super mooi boekje geworden met prachtige creaties van jou! TOPPY :0)

  3. Gefeliciteerd Nellie!
    Daar mag je zeker trots op zijn, het is een prachtig boekje, en ligt nu hier op tafel! Ik kon het je niet meer persoonlijk zeggen, want ik heb er pas aan het eind van de zondagmiddag in gekeken, en toen waren de workshops al afgelopen, en jij even niet op die plek. Maar bij deze.
    Groetjes van Yvon

  4. Very exciting Nellie!!! Congratulations~~~~

  5. Daar mag je zeker trots op zijn, Nellie! Ik ben heel benieuwd…

  6. WONDERFUL news Nellie, so well derserved your artwork is always inspirational. CONGRATULATIONS.xxxxx

  7. Ik zag het gisteren bij zuslief!! het is een superboekje en daar mag je zeker trots op zijn!! zal dit het eerste art specially boekje zijn die ik ga kopen??? zekers!!!!!

    groetjes,
    Annemarieke

  8. Wat is het weer een geweldig event geweest he Nellie en ik vond het leuk je te ont-moeten! Kan me voorstellen dat je trots bent op je boekje! nogmaals gefeliciteerd! groet Miranda

  9. congratulations! this is such exciting new! i’m proud of you!

  10. En terecht, je mag heel trots zijn. Ik heb vandaag alle boekjes van voor naar achter en weer terug dor zitten bladeren, en dat was genieten!!

  11. Superleuk Nellie, Proficiat!

  12. GEFELICITEERD keileuk!! En wat is het een mooi boekje!!! En ik ben een van die gelukkige die het in bezit heeft. Nou nog een krabbeltje van jou erin en het is helemaal compleet.

    Benter mar gerust trots op hor, dez DIK verdiend!!!

  13. Wow, daar mag je zeker heel trots op zijn Nellie. Deze week je boekje(via Willy de Bruijne) ontvangen. Wat lief dat je ‘m gesigneerd hebt. Natuurlijk is het, net als je blog, weer een bron van inspiratie voor mij.Ik neem ‘m vast en zeker nog vaak ter hand want het is een keigaaf boekje!

Geef een reactie

