Artspecially Event

??????????????????????????????????????????Nog maar een paar nachtjes slapen en dan is het zo ver! Het Artspecially event in Zeist. Ik heb er al zoveel zin in. Jullie toch ook zeker! Voor mij dit jaar extra bijzonder omdat er een boekje van mij uitkomt dit jaar. Heb het nog niet gezien maar ben reuze benieuwd. Tot ziens in Zeist!

Only a couple nights sleep until the Artspecially event in Zeist. It’s the biggest Dutch stamping event. I so much look forward to it. Extra special for me this year because my little book with stamped projects will be released. I haven’t seen it yet so I’m very curious.

5 Reacties

  1. Ben ook heel benieuwd naar je boekje! Spannend toch om af te wachten hoe iedereen er op reageerd…
    En ik hoop je dit weekend misschien een keer te ontmoeten? Groetjes, Gerrina

  2. Wat leuk voor je. Ik ben zeer benieuwd.
    veel liefs,
    Ineke

  3. jouw boekje staat sowieso al op mijn lijstje!

  4. Heb je boekje gekocht en het is hartstikke mooi. Gefeliciteerd hiermee !

Geef een reactie

