Stampotique designer’s challenge “Triangle(s)”

SDC 89 NellieDeze week aan mij de eer om de Stampotique designer’s challenge te hosten. De opdracht is om tenminste 1 driehoek op je kaart of werkstuk te verwerken. Ik heb deze kaart gemaakt met een papierrestje sprayinktpapier dat ik nog had liggen. Natuurlijk heb ik alleen maar Stampotique stempels gebruikt. Het hondje in de stoel is een van de eerste Stampotique stempels die ik bestelde toen ik lid van het designteam werk en ik vind hem nog steeds zo schattig. Dit zijn de stempels die ik gebruikt heb: May I always be …Pot O’bonesDog bone en Thinking of you. Haal je stempels tevoorschijn en doe weer mee deze week. Zoals altijd maak je dan kans om aan het einde van de maand een van de 2 winnaars van een kadocheque van 30 dollar te winnen, waarmee je naar eigen keuze Stampotique stempels uit kunt zoeken.

It’s up to me to host this week”s Stampotique designer’s challenge. I challenge you to use at least 1 triangle on your card or project. I made my card with a leftover piece of sprayink paper and scrapboekpaper. Of course I used Stampotique stamps only. The little dog in his chair is one of the first stamps I ordered when I became a member of the Stampotique designteam and I still think he is soooo cute.  These are the stamps I used: May I always be …Pot O’bonesDog bone and Thinking of you. So take out your stamps and join us in the challenge. As always at the end of the month you can be one of 2 lucky winners of a 30 dollar gift certificate for your own free choice of Stampotique stamps.

8 Reacties

  1. We feel how much you love these stamps, because your card is really beautiful, funny and well done !!! Love it ha ha! and your triangle idea too !!! Thank you for this very original challenge Nellie. Have a fab day. Coco xx

  2. love this challenge ! you did a great job

  3. so cute!

  4. Love, love, love it Nellie. Love that stamp and how you’ve incorporated the triangle is genius! xx

  5. Ontzettend leuke kaart en een geweldige challenge! XOXO

  6. This is so cute, I love the colours and the dog looks sooo sweet xx

  7. Wat een prachtige kaart weer Nellie, met een hele mooie bijpassende tekst!

  8. So cute…
    Sarinda

Geef een reactie

