Crazy amigo’s “Friends”

CA friendsVandaag is het aan mij de eer om Crazy amigo’s te hosten. Omdat de meesten van jullie al genoeg boven je kerststempels hebben gehangen denk ik, heb ik geen kerstthema gekozen, maar wel een thema dat heel goed bij deze kersttijd past namelijk “Vriendschap”. Ik heb mijn kaart gemaakt met stempels van Art Journey, Hero arts en Stampotique (de prachtige tekststempel).

Today it’s up to me to host  Crazy amigo’s. Because most of you probably have seen more than  enough of their christmasstamps by now, I didn’t chose a christmastheme. But it is a theme that fits this time of the year well “Friends”. I made my card with Art Journey, Hero arts and Stampotique (the wondeful quote) stamps.

6 Reacties

  1. Hoi Nellie, mooie kaart en thema! Heb je de Dylusion inkten gebruikt hier? En de tekststempel….is die hier ergens te koop? Hij is zoooo mooi, groetjes Miranda

  2. Prachtig, super mooie tekst ook!

  3. Schitterende kaart Nellie!!!

  4. Ook de jouwe is schitterend Nellie, prachtige kleuren!!

  5. Gorgeous Nellie, I love your combination of stamps xx

  6. This is great & just perfect for this weeks challenge at The Crafty Pad too!
    Hugs
    Dawn xx

Geef een reactie

