Seaside

Vandaag zijn we terug gekomen van een paar heerlijke daagjes Zeeland. Vandaar dat ik  het wel leuk vond deze strandkaartjes op mijn blog te posten. Het zijn kleine geschenkkaartjes. Ze zijn heel gemakkelijk te maken. Ik stempel met Colourbox chalk inkt Chestnut roan en dan kleur ik in met een wit Derwent potlood. Vervolgens nog afmaken me teksten en/of rafia. Simpel en snel!

Today we came home from a couple of days at the sea. That’s why I thought it would be a good idea to post these beach giftcards on my blog today. They are very easy to make. I stamped with Colourbox chalkink Chestnut roan and coloured the images wit a white Derwenst pencil. I finished with some quotestamps and a rope. Quick and simple!

Eén reactie

  1. They’re beautiful – simple and very effective. Hope you rested x

Geef een reactie

