Is ie niet schattig?/Isn’t he cute?

Is ie niet schattig dit kleine monstertje? Officieel heet hij Goatmonster.  Het is misschien wel mijn meest favoriete stempel uit de nieuwe release van Stampotique. Ik heb hem op dit notitieblokje gecombineerd met een andere stempel uit de nieuwe release, Heart vine, die ik ook al heel veel gebruikt heb omdat het een fantastische achtergrondstempel is.

Isn’t he cute this little monster? He is called Goatmonster. I think is’s my favourite stamp form the new Stampotique release. On this notebook I combined him with another stamp from the new release, Heart vine, a stamp I already used several times which I love because it’s such a wonderful backgroundstamp.

8 Reacties

  1. Ja, echt schattig!

  2. Heel mooie stempel en je hebt hem heel leuk verwerkt, mooie kleuren combi
    groetjes coby

  3. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh……. en ik mag niks kopen……..ohhhhhhhhhhhhhhhhh

  4. wat een lieffie, mooie kleuren!

  5. Hij is echt leuk! En geweldig mooi gebruikt op je kaartje Nellie

  6. hihi…heerlijk monster!

  7. Prachtig en dit is ook wel mijn favoriete monstertje

  8. Super Nellie, ja en hij is echt een scheetje :0)

Geef een reactie

