Augustus/August

Een beetje laat maar hier mijn augustus pagina’s voor de jaarkalender. Voor de achtergrond heb ik Dylussions verf en Lumièreverf gebruikt. De stempels (elfje en tekst) zijn van Stampotique. In het echt zijn de kleuren wat rustiger en subtieler dan ze op de foto lijken. Het is een hele “bevalling” geweest. De bloemen hebben bijna alle kleuren van de regenboog gehad voor ik tevreden was en ook de achtergrond heb ik een keertje helemaal opnieuw gedaan. En dan is het zomaar half augustus voor ie klaar is ….🙂

A bit late but here are my august journal pages for the year calender. I ussed Dylussions paint en Lumière for the background. The stamps (fairy and quote) are from Stampotique. I real colours are a bit more balances and subtle than they show in the picture. It’s been quit an ordeal. The had all colours you can think of before I was satisfied with them and I did the entire background over because I wasn’t happy with it. So that’s why it’s mid augustus before I could blog these pages …🙂

2 Reacties

  1. Het heeft je misschien veel kruim gekost, maar ik vind hem schitterend geworden!

  2. very beautiful background, I love this colors !!

Geef een reactie

