Journal page I’m perfect ..

Dit is de pagina die ik deze maand in mijn kleine artjournal heb gemaakt voor het thema dat Sija, Anne, Willy, Audrey en ik elke maand afspreken. Deze keer was de opdracht om te werken met een tekst en daarmee een pagina te maken die op jezelf betrekking heeft. Voor deze pagina heb ik een tag gebruikt die ik gemaakt heb tijdens de workshop met Kate Crane. Ik had hem in mijn grotere artjournal zitten op een pagina die ik ook tijdens de workshop gemaakt had. En die vond ik achteraf echt, echt, echt niet mooi … Ik heb hem tenminste 10 keer aangekeken, geprobeerd hem te veranderen maar uiteindelijk werd het niets voor mijn gevoel. Dus ik heb de tag, die ik wel heel mooi vond, eraf gehaald en nu dus gebruikt. Bezoek ook de andere blogs om te zien wat voor moois de anderen van dit thema gemaakt hebben!

This is the page for this month that I made in my little artjournal for the theme Sija, Anne, Willy, Audrey and I agree on each month. This month we had to use a sentiment and make a page with it that reflected to ourselves. For this page I used a tage that I made at Kate Crane’s workshop. I was glued to a page in my larger journal that I made during the workshop too. But I really, really, really didn’t like that page …I looked at it at least 10 times and tried to change it in a way that I would like it but it just didn’t work. So I used the tag, that I liked very much on this page. Make sure to visit the other blogs as well to see what a beautiful pages they made with this theme!

6 Reacties

  1. He, dat was jammer Nellie, want hij was echt goed hoor ;o)) Maar nu past het ook weer heel goed!! Je moet er tenslotte zelf ook tevreden over zijn inderdaad!!

  2. hij is prachtig en komt hier heel mooi uit

  3. Het ziet er nu perfect uit, Nellie!

  4. Schitterend!

  5. Ziet er nu schitterend als 1 geheel uit Nellie! Prachtige combinatie.

  6. Schitterend Nellie

Geef een reactie

