Calender juni 2012

Eindelijk tijd gehad om mijn juni pagina’s van de jaarkalender op de foto te zetten. Lekkere frisse kleuren, een achtergrond gemaakt met panpastels en distressinkt. De tekening heb ik gemaakt tijdens de Artjouraling workshop van Kate Crane, we MOESTEN tekenen ook al vonden de meesten van ons dat superspannend en we MOESTEN onze tekening gebruiken in onze artjournals🙂 Hij is getekend met links (terwijl ik rechts ben), dat helpt volgens Kate om te voorkomen dat je teveel na gaat denken, dus meer intuĂŻtief tekent. Eigenlijk vind ik hem wel grappig geworden dus het was geen straf om hem een keertje in mijn journal te gebruiken…

Finally I found the time to make a photo of my june calender pages. I used fresh colours, a background made with panpastels and distressink. I made the drawing at Kate’s artjournaling workshop. She MADE us draw, altough most of us were very reluctant at start and we HAD TO use our drawing for a journalpage🙂 It’s drawn lefthanded (I am righthanded), Kate said it would help us not to think to much while drawing. Actually I like how it turned out so I love to use it for these pages…

3 Reacties

  1. Kei gaaf Nellie!

  2. Erg leuk Nellie! Heerlijke frisse kleuren, en wat grappig dat je hebt getekend met links in plaats van rechts. Is heel goed gegaan! Zo kan ik niet goed schrijven op mijn werk, met links, dus maak ik met rechts een soort hiërogliefen, niet leesbaar, maar het gaat wel hartstikke goed. En ik denk daar dan ook niet bij na. Wel lachen dus met jouw zelfde ervaring.
    Mooie pagina’s!
    Groetjes van Yvon

  3. very beautiful, I love the colors and the boy !!

Geef een reactie

