Journaling the year April 2012

Ik heb deze week al mijn mei pagina ’s op mijn blog laten zien. Maar ik ben in april begonnen met deze pagina. Was heel blij met de oorspronkelijke kleuren van de achtergrond, maar vind het geheel nu toch wel wat druk en rommelig geworden. Als je start met 2 grote lege bladzijden heb je het gevoel dat er  heel veel op moet om het te vullen, maar uiteindelijk is het voor mij hier wat teveel geworden, maar goed alle begin is moeilijk🙂

I already showed my may pages on my blog but I started in april so this is the first page. I loved the colours of the background, but now that it’s finished I think it turned out a bit too messy and full. When you start with two large blank pages you feel like you reallt have to fill it up by adding a lot of thins, but in the end I ended up with too much. But hé it’s just the start🙂

Eén reactie

  1. Leuk om jouw overdenkingen te lezen, maarreh …. ik ben het niet met je eens hoor. Toen ik jouw pagina’s zag dacht ik meteen, wauw!
    De achtergrond is prachtig, ook van kleur, mooie elementen die ook mooi in de achtergrond overgaan.
    En een aantal dingen komt meer keren op je pagina’s terug, zoals de blaadjes, de kippetjes, de bloemetjes aan de onderkant. Dat vind ik juist goed en komt bij mij helemaal niet rommelig over.
    En dan zo’n 30 vierkantjes waarvan maar 4 of 5 verschillende motieven, daar zit dus ook geen rommeltje in, juist overeenkomsten. Het verbindt met elkaar doordat je de dessins steeds terug laat komen.
    Alle kleuren sluiten op elkaar aan, kortom, ik vind het twee prachtige
    pagina’s!
    Groetjes van Yvon

Geef een reactie

