There’s a garden

Aanvankelijk had ik deze tag gemaakt voor een Stampotique designer’s challenge waar je van alles mocht “stelen” van je favoriete Stampotique designer. Maar later heb ik voor die challenge iets anders gemaakt. Voor deze tag heb ik ideeën en technieken “gejat” van Kate Crane maar daar wel mijn eigen draai een beetje aan gegeven. Alle stempels die ik gebruikt heb zijn van Stampotique.

At first I made this tag for a Stampotique challenge where you could copy and steal everything from your favourite Stampotique designer. Later on I decide to put in another entry for that challenge. For this tag I copied and stole form Kate Crane but gave it my own twist. All the stamps I used are from Stampotique.

6 Reacties

  1. This is beauitul, Nellie – every time I try to buy Jo’s word stamp, it’s out of stock, so you did well to find it. Love the colours x

  2. Hij is helemaal super Nellie en een prachtige tekst weer!

  3. And very nice it is too!

  4. wat een heerlijke kleuren, supertoffe tag Nellie!

  5. Leukerdje, Nellie!

  6. Gorgeous colours and doodles

Geef een reactie

