Enjoy …

Ooit ben ik met stempelen begonnen nadat ik in Canada in een stempelwinkel een aantal Penny Black stempels gekocht had. Ik heb veel van mijn Penny Black stempels bewaard maar kocht eigenlijk nooit meer nieuwe omdat ik bijna geen cute kaarten meer maak. Maar …….. deze moest ik echt hebben, die vond ik geweldig vanaf het moment dat ik hem zag.

Quit a long time ago I started stamping after I bought a couple of Penny Black stamps in Canada. I saved a lot of my Penny Black stamps but I didn’t buy any new ones for years because I don’t do a lot of cute cards these days. But ….. when I saw this one I just had to have it, I loved it from the minute I saw it.

Eén reactie

  1. Een heel leuke kaart voor verloving of trouwerij!
    Groetjes van Yvon

Geef een reactie

