Even stil/quiet for a while

Het is een aantal dagen stil geweest op mijn blog omdat ik in het ziekenhuis heb gelegen voor een behoorlijke operatie. Niets ernstigs gelukkig maar wel een flinke ingreep die nog wel even herstel zal vragen de komende weken. Ik had me voorgenomen van alles te pre-posten, maar dat is er in de hectiek van de laastste dagen voor de opname niet meer van gekomen. Dus heb ik deze kaart, gemaakt met Stampotique stempels, die ik voor de Gingersnap creations Ribbon challenge heb gemaakt ook niet meer gepost. Intussen is er al weer bijna een andere challenge maar ik wilde hem toch nog even laten zien🙂

It’s been quiet for a couple of days on my blog. That’s because I was in hospital for surgery. Nothing worrying but quit an operation that will ask a couple of weeks recovery. I meant to pre-post all kinds of stuff, but in the busy days before I went to hospital I just didn’t find time to do so. So I didn’t get a chance to post this card made with Stampotique stamps that I made for the Gingersnap creations Ribbon challenge. In the meantime it’s almost time for the next challenge but I wanted to show it anyway🙂

8 Reacties

  1. ik wens je een spoedig herstel nellie!!

  2. oooh geeft niks..zorg maar dat je lekker verwend wordt door je mannetje, dat is alleen maar bevordelijk voor een goed herstel!!
    beterschap!!!

  3. Hoi Nellie, veel beterschap en neem je tijd! lieve groet Miranda

  4. Schitterende kaart, Nellie! Alweer creatieve kriebels?

  5. I hope you are on the mend. Get well soon! Best wishes.

  6. Van harte beterschap!

  7. Prachtige kaart, wat een gave stempel. Heel veel beterschap toegewenst en hoop dat je snel herstelt!

  8. beste wensen voor een spoedig herstel Nellie, doe rustig aan, denk aan jezelf🙂
    groetjes, Dymphie

Geef een reactie

