Crazy amigo’s “Winter”

Hoewel het buiten eerder herfst is dan volop winter, is winter toch het thema dat ik deze week voor Crazy amigo’s gekozen heb. Zelf heb ik een mootje met dit thema gemaakt. Het was erg lang geleden dat ik moos gemaakt had, dus ik moest wel weer even wennen aan het kleine formaat!

Although it rather looks like autumn instead of winter outside, winter is the theme I chose for Crazy amigo’s this week. I made a moo with this theme. It’s been a while since I made any moos, so I had to find my way again in working on such a small size.

4 Reacties

  1. Schitterend Nellie!!

  2. Happy New Year! Great winter project:)
    Hugs Hanne

  3. So pretty!

  4. Wat een prachtige moo heb je gemaakt, echt moo i ! De pagina in je vorige bericht vond ik ook echt schitterend!

Geef een reactie

