Art Journal page “nature”

 

Met Anne, Audrey en Sija spreken we maandelijks een thema af voor een journal pagina (vanaf december gaat Willy ook mee doen). Deze keer was het thema natuur. Een thema dat mij heel na aan het hart ligt, want ik houd heel erg van natuur en vooral van vogels. Daarom ook vogels op deze pagina en deze tekst die ik zelf geschreven heb en die verwoordt wat  natuur allemaal voor en met mij doet. De achtergrond heb ik gemaakt  met distress stains, sprayinkt en structuurpasta.

With Anne, Audrey and Sija we choose a monthly theme for a journal page (Willy is joining starting december). This month’s theme was nature. A very meaningful theme for me becaus I love nature and especially birds. That’s why I chose birds for this page and these words that I’ve written myself. They express wat nature does with and for me.  I made the background with distress stain, sprayink and structure paste.

8 Reacties

  1. Prachtige pagina Nellie! Mooie kleuren, leuke materialen gebruikt, veel te zien, leuke details, echt heel mooi!
    Groetjes van Yvon

  2. Prachtig, Nellie! Leuk gebruik van alle materialen.

  3. Prachtig!

  4. Prachtige pagina Nellie en in het echt nog mooier!!

  5. Prachtig Nellie!

  6. Wonderful page, wonderful texture and fabulous words. I agree wholeheartedly – I love nature and I also love birds! Beautiful, Nellie x

  7. wat een mooie teksten, die maken de prachtige pagina heel bijzonder.

Geef een reactie

