Christmas birdies

Het is “that time of the year”… mijn werktafel ligt bezaaid met kerststempels. Ik moet nog een heleboel kerstkaarten maken. Ik maak wel wat series, maar heb er een hekel aan om 60-80 dezelfde kaarten te maken dus zorg ik toch voor voldoende afwisseling ook als is dat wel een stuk meer werk, al is het maar om al die stempels uit de kast te halen, te gebruiken, schoon te maken en te zorgen dat ze weer terug op hun plek komen. Vandaag 3 kaarten met de schattige Heroarts kertsvogeltjes en tekst stempels van Penny Black.

It’s “that time of the year”… my table is covered with Christmas stamps. I still have to do a lot of Christmascards. I make series, but hate to make 60-80 of the same cards. So I make different series of cards altough that’s a lot more work, if only for pulling out my stamps, use them, clean them and put them back in place. Today 3 cards with the cute Heroarts Christmasbirds and Penny Black sentiments.

3 Reacties

  1. Die zijn leuk!!!

  2. BEAUTIFUL Nellie.. clean and classy.xx

  3. Prachtig! Ik moet ook nog beginnen;-(

Geef een reactie

