Crazy amigo’s “Ton sur ton” with purple

Deze week mocht ik het thema voor Crazy amigo’s kiezen. Het is “ton sur ton” met paars geworden. Ik heb gewerkt met glimmermist, lumière verf en een crafters workshop template. De stempels zijn (behalve de inspiretekst) van Paperartsy Lynn Perella collectie. Ik ben niet erg tevreden met de foto, het contrast tussen de achtergrond van de kaart en het glimmende deel is veel groter dan in het echt en de kleurnuances vallen wat weg, maar het wilde niet beter lukken ..

It was up to me to choose this week’s Crazy amigo’s theme. It’s “ton sur ton” with purple. I used glimmermist, lumière paint and a crafters workshop template. All stamps (except the inspire word) are form Paperartsy Lynn Perella collection. I’m not satisfied with the picutere, the contrast between the backgroundcard and the glimmery part is much bigger than in real and some colour nuances disappeared, but somehow I couldn’t get it better …

4 Reacties

  1. LOVE tone on tone and this is gorgeous. The purples are wonderful x

  2. prachtig!!!

  3. Bedankt voor het mooie boekje dat ik van jullie in de bus kreeg vandaag. Heel lief!
    x
    Marcia

  4. Such a wonderful piece. love that stamp

Geef een reactie

