PARTY!!! 100.000 bloghits give away

Deze week, om precies te zijn afgelopen woensdag, ging de teller voor het aantal bloghits op mijn blog over de 100.000 heen! Dat is een klein feestje waard🙂 vandaar deze vrolijke Stampotique kaart, waarvoor ik deze stempels heb gebruikt: Dance party break up, Hanging hearts en Gussie up’ ... Als dank aan iedereen die mijn blog in de afgelopen jaren heeft bezocht een kleine give away. Uit de mensen die een reactie op dit bericht achter laten kies ik  maandag a.s. willekeurig iemand die deze kaart en een kleine goodiebag (zie foto onder aan dit bericht) krijgt toegestuurd.

This week, on wednesday to be precise, the counter for the number of bloghits for my blog, past 100.000! That’s reason enough to throw a small party🙂 that’s why I made this Stampotique card, for which I used these stamps: Dance party break up, Hanging hearts and Gussie up’ ...  To thank everyone who visited my blog over the past few years there’s a little give away. Leave a comment on this message to have a chance of winning this card and a small goodiebag (see image below). On monday I’ll chose a random winner.

21 Reacties

  1. I love youvwork and have a look everyday! Wish you lived next door, we could natter over stamps and ink! I look forward to more!

  2. Wow, 100,000,,,that is cause to celebrate….I am looking forward to your next 100,000 and all your inspiring creations.

  3. What a fun giveaway – thank you!🙂

  4. WAUW Nellie, 100.000 hits!!! Dat zijn een héleboel bezoekers. Maar ja, dat komt dan ook alleen omdat je van die mooie dingen maakt en laat zien op je blog, waar ik in ieder geval altijd graag naar kijk. Ook deze kaart is weer een prachtexemplaar; mooie spetterende kleuren, mooie layout, weer zo netjes afgewerkt, passende tekst, kortom, weer helemaal goed!
    Op naar de 200.000!
    Groetjes van Yvon

  5. Ooh, wow! So many hits but not surprising, really. Your artwork is so inspiring and always so perfectly made. Wht a lovely gesture to offer a giveaway, too!

    Love the card – your style is so varied and that’s why I really love it. You go from simple and elegant to arty so easily. Great talent x

  6. Wow Nellie…… honderdduizend!!!!!!!!!!
    Wat een aantal zeg!! Maar heel begrijpelijk want het is elke keer weer FANTASTISCH wat je maakt!
    Keep up the good work🙂

  7. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal, op naar de volgende 100.000 :o)

  8. 100.000 a great number🙂 Congratulations on so many blog hits.
    Your party card looks fabulous, love the colors.
    Happy stamping🙂

  9. 100.000 x… wat een mijlpaal. Terecht, je maakt ook iedere keer zulke mooie dingen. Van harte gefeliciteerd en op naar de volgende 100.000.

    Alleen met de kaart al zou ik heeeel blij zijn!

  10. most excellent count me in.EE

  11. Hoi Nellie,
    Voor ons is het helemaal niet vervelend om op je blog te komen kijken dus dat aantal blijft omhoog gaan hoor.
    Proficiat met 100.000 hits, keep on the good work!!!!

  12. Beautiful, love your colorful party!
    Have a nice weekend, Groetjes Anja

  13. Wauw Nellie 100000 hits da’s veel! Maar niet verwonderlijk want jij maakt prachtig werk. Ik vind vooral jouw kleurgebruik en de prachtige teksten die je vaak gebruikt heel erg mooi. En ik hoop nog heel veel op jouw blog te kijken dus ga lekker door voor de 200000…
    Hartelijke groet van Anna

  14. Van harte gefeliciteerd Nellie! 100.000 keer! Mij verbaasd het niet met al het moois wat je maakt.

  15. gefeliciteerd, en wel verdiend. 100.000 hits, wat een prestatie, geweldig. Je fantasie is ook verbazend veelzijdig en daarom is het voor bezoekers ook leuk om steeds weer terug te komen.
    Blijf zo doorgaan, ik geniet in iedergeval telkens weer.

  16. Nellie, wij (mijn dochter Eline en ik) hebben jou “ontdekt” tijdens de onlangs gehouden hobby beurs in Geldrop. We waren zeer onder de indruk van deze techniek.
    Ik zal zo meteen nog een mail sturen omdat wij wat informatie willen hebben en een afspraak willen maken.
    We wensen jou natuurlijk nog meer hits toe! Gefeliciteerd.

  17. iuhhuuu congrats!!! thanks for sharing your fantastic work and ideas with us! i appreciate it a lot!

  18. How FUN, love the BG!

  19. Zou ik nog op tijd zijn voor de giveaway?????? Zo niet, dan toch van harte met zoveel hits! Ik geniet altijd van je kaarten. Groet José

  20. Awesome card Nelllie, the background is fabulous🙂

  21. Woohoo! Many CONGRATULATIONS to you!

    Nellie your creations are ALWAYS inspirational. Keep up the good work! So, sorry, it’s been a while since I called.. life😦

    Take care.xxxxx

Geef een reactie

