Recycle

Voor mijn tagswap met Jeanette heb ik deze 2 tags gemaakt. Het thema was “Recycle” en ik vond het een lastige … Voor de 1e tag heb ik de volgende dingen gerecycled: een verpakking van een Dina Wakly stempel, plastic can een Nestability verpakking en een ophanglintje dat ik uit een van mijn t-shirts geknipt heb. Voor de 2e heb ik oude kranten en restjes scrapbookpaper gebruikt, het bloemetje heb ik gemaakt van een snoepverpakking.

For my tagswap with Jeanette I made these 2 tags. “Recycle” was the thema and I had a real hard time making them … For the 1th tag I used the pakkage of a Dina Wakly stamp, the plastic of a Nestability package and a ribbon I cut out of a t-shirt. For the 2nd one I used old newspaper, leftovers from scrapbookpaper and I made the flower out of a candy package.

3 Reacties

  1. Love these Nellie x

  2. Allebei schitterend!

  3. Leuk zijn ze, Nellie!

Geef een reactie

