I shut my eyes in order to see

Met Willy, Anne, Audrey en Sija spreken we maandelijks een thema voor een Art journal pagina af. Deze keer was het thema “squares”. Hier is mijn pagina. Voor de achtergrond heb ik Dylussions sprayinkten gebruikt. De meeste stempels zijn van Dina Wakley en verder heb ik nog stempels van verschillende merken gebruikt. Het blijft voor mij nog een echte uitdaging zo’n pagina maken. Het is zo groot, het moet “een boodschap” hebben en ik vind het ook wel lastig om de kleuren te kiezen en te bepalen wanneer te stoppen. Aanvankelijk was ik nog onzeker over deze pagina, maar intussen begin ik er toch wel wat meer tevreden over te worden… Neem zeker ook een kijkje op de blogs van de anderen, zij laten vandaag ook hun pagina met dit thema zien.

With Willy, Anne, Audrey and Sija we choose a monthly theme for a Art journal page. This month “squares” was the theme. Here is my page. I used Dylussions sprayinks for the background. Most of the stamps are Dina Wakley, but I used other stamps from several brands too. It’s still a real challenge for me to make a page. It’s zo “huge”, it has to have a “message” and sometimes I find it difficult to choose colors and to decide when to stop. When I just finished this page I was uncertain about it, but I’m a bit more pleased with it now… Make sure to pay the other blogs a visit, they post their pages with this theme too today.

6 Reacties

  1. In het echt nog mooier!!!

  2. Voor mij is deze pagina perfect, Nellie!

  3. Gewoon helemaal schitterend Nellie!! Prachtige compositie en kleurgebruik!!

  4. I really like this page Nellie x

  5. Schitterend Nellie! Prachtige combinatie van kleur en stempels.

  6. Delish! Nellie you are SOOOOOO clever! xxxx

Geef een reactie

