Crazy amigo’s “One layer card”

Ik mocht deze week het thema voor Crazy amigo’s kiezen. Ik heb gekozen voor een “one-layer” kaart. Dat betekent niet matten, geen embellishments etc. Voor deze kaart heb ik mijn nieuwe Dina Wakley stempels gebruikt. De tekststempel is van Tim Holtz.

It was up to me this week to choose the Crazy amigo’s theme. I chose “one-layer” card. So no multiple cardstock layer, no embellishments etc. I used my new Dina Wakley stamps for this card. The quote is a Tim Holtz stamp.

13 Reacties

  1. Schitterend Nellie, en kijk bij mij , heb dezelfde stempels gebruikt ;o))

  2. Schitterend Nellie! Ik heb niet dezelfde stempel gebruikt maar wacht maar af…

  3. Mooie kaart!

  4. Hoi Nellie, wat een gave stempels en die tekst is ook zo mooi! Gave kaart geworden! groetjes Miranda

  5. Beautiful x

  6. mooie kaart Nellie!

  7. schitterend Nellie

  8. Mooie kaart Nellie!

  9. Prachtige kaart Nellie.

  10. Beautiful combo! Your card illustrates the quote very nicely. Like it!

  11. Love the design and colors! Prachtig!

  12. Schitterend Nellie!

  13. Beautiful, beautiful, beautiful Nellie.xx

Geef een reactie

