Even silence…

Na heel lang niet in mijn art journal gewerkt te hebben heeft de DVD van Kate Crane me geïnspireerd om weer aan de slag te gaan. Dus ben ik ook weer aangehaakt bij Anne, Audrey en Sija om aan de hand van een thema een art journal pagina te maken. Deze keer was het thema “Clean & simple”. Dan valt het nog niet zo mee om met een grote witte bladzijde voor je neus te beslissen wat je gaat doen om zo’n pagina toch sprekend te maken. Door mijn hoofd speelde “Words that matter” en via die opstap heb ik uiteindelijk deze pagina gemaakt met de Stampotique stempels Tall word collage en Even silence speaks. Ook Anne, Audrey en Sija plaatsen vandaag hun pagina op hun blog dus ga ook daar zeker een kijkje nemen in de loop van de dag!

After a long time of not art journalling Kate Crane’s DVD inspired me to get started again. So I caught up with Anne, Audrey and Sija to make a journalpage around a set theme. This time the theme was “Clean & simple”. It’s not that easy with a big white and empty page in front of you to decide what to do to make a clean & simple yet strong statement. In my head  I played with the idea of “Words that matter” and that’s how I came to making this page with the Stampotique stamps Tall word collage and Even silence speaks. Anne, Audrey and Sija post their pages too today so make sure to visit their blogs!

7 Reacties

  1. FABULOUS page Nellie.. Well Done for tackling that white space! Great job.xx

  2. Leuk gedaan. Nellie! Lijkt me echt moeilijk..

  3. Prachtig geworden Nellie! Leuk dat je weer mee doet.

  4. Echt super mooi!

  5. Prachtig Nellie!

  6. Schitterend Nellie!!

  7. Awesome page…very inspiring!

Geef een reactie

