2 boekenleggers/2 bookmarks

   

Hier 2 boekenleggers die ik gemaakt heb met dezelfde achtergrond. Een achtergrond met Adirondack inkt en perfect pearls. De vrouwenstempel is van Invoke arts en ik vind hem elke keer dat ik hem gebruik weer prachtig. Hij staat niet voor niets in mijn blog header. En de stempel die ik voor de andere boekenlegger heb gebruikt is van Stampers Anonymous. Klik op de afbeeldingen voor meer detail.

Here 2 bookmarks I made with the same background. A background with Adirondack ink and perfect pearls. The woman stamp is from Invoka arts and I love it each time I use it. That’s why this stamps is part of my blog header. The boystamp on the other bookmark is from Stampers Anonymous. Klick on the images to have a more detailed view.

Eén reactie

  1. Brilliant and I bet they glimmer beautifully🙂

    Love these – the colours are wonderful.

Geef een reactie

