Spelen met kleur/playing with colors

 Ik ben gek op distressinkt en vind het effect als je ze mengt prachtig. Dus toen ik de eerste van deze kaarten gemaakt had wilde ik het effect zien van een andere kleurencombinatie. En toen kon ik niet meer stoppen en eindigde ik met deze zes … Een eenvoudig ontwerp. Masker een stukje wit papier aan 2 kanten en laat een witte band open. Spons met 2 kleuren distressinkt en spetter er wat waterdruppels op voordat je de tape verwijders. Stempel dan Grass met een van de 2 kleuren inkt 2 keer op de kaart zonder tussendoor je stempel opnieuw in te inkten. Stempel tenslotte Quiet place. Beide stempels zijn van Stampotique.

I love distressinks and I love the effect of combining different colors of them. So once I made one of these cards I wanted to see the effect of another colorcombi. And then I just couldn’t stop so I ended up with these six .. Obviously the design is simple. You mask a piece of white paper on two sides leaving a blank part to ink up. Sponge two colors of distressink and splash with a little water before removing te mask. Ink up  Grass with one of the colors of distressink you used and stamp it twice without reinking. To finish of stamp Quiet place. Both are Stampotique stamps.

15 Reacties

  1. Hoi Nellie, schitterend, helemaal mijn smaak! Kan me ook goed voorstellen dat je dan niet kunt stoppen! Ik ken dat gevoel……..groetjes Miranda

  2. Prachtige serie Nellie! Heel smaakvol, mooi afgewerkt, en een prachtige tekst.
    Leuk je vandaag weer te zien en spreken.
    Groetjes van Yvon

  3. These cards are pure magic … absolutely fantastic!

  4. Wat een mooie serie Nellie! Prachtig..in alle kleurencombi’s

  5. What a gorgeous set of cards….such wonderful colors. You really worked your magic with these distress inks.

  6. MOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIII allemaal!

  7. Stunning and what a great idea🙂 They’d make a brilliant notelet set for a gift. Now I NEED those stamps!

  8. Love these, definitely going to have to try this masking on a card!

  9. Geweldige kaarten!

  10. Wow! Heel mooi Nellie!!! (en ik zet Grass even op mijn wishlist, hellup!)

  11. Schitterend Nellie!!

  12. Wonderful cards Nellie, great idea and fantastic work

  13. AMAZING! ♥♥

  14. Prachtige serie Nellie! En een leuke techniek.

  15. Ik vind dit prachtig!!!

Geef een reactie

