Wherever you go

Deze leuke, beetje kitch maar net niet over de top, lijstjes zag ik laatst bij Xenos. Ze zitten in een setje van 3 en ik heb verschillende sets gekocht. Voor deze heb ik een stempel van Paperbag studios ingekleurd en ingelijst. Het is van mijn favoriete stempels van dit merk.

These funny, a bit kitch but not too bad, frames I bought in a Dutch shop. The come with 3 in a package and I bought several packages. For this one I used a Paperbag studio stamp that I coloured and framed. It’s one of my favorite stamps.

5 Reacties

  1. Jee wat mooi, deze stempel heb ik ook, ik ga je werkstukje dus even opslaan.
    Groetjes Yvonne.

  2. Perfect frame, the sentiment says it all!

  3. Keileuk!!!
    Heb ook van die lijstjes gekocht, om een gedeelte van de muur te versieren. Top idee omdaar wat stempelwerk tussen te hangen!!
    Was toch al niet van plan om allemaal portretten neer te hangen, maar wat van onze hobby erbij is een super idee.

  4. love that stamp and frame

  5. Gorgeous frame. What super stamping!

Geef een reactie

