Kaarsen/candles

       

Ik geloof dat ik een beetje in een groen-blauwe bui ben dit weekend. Vandaag heb ik deze kaarsen gemaakt, een set van 3 met als thema vriendschap. Gemakkelijk en snel te maken en zo leuk om kado te geven. Klik op de afbeeldingen om elke kaars in meer detail te zien.

I believe I’m in a green-blue mood this weekend. Today I made these candles, a set of 3 with friendship as a them. Easy and quick to make en they make such a wonderful gift. Click on the images to see each candle in more detail.

6 Reacties

  1. Oooh, die zien er weer prachtig uit Nellie! Het blijft leuk om te maken, maar ook om weg te geven en te ontvangen.
    En dit zijn welk erg leuke afbeeldingen voor op een kaars, zeker met die tekst erbij!
    Groetjes van Yvon

  2. Very beautiful Nellie. What a pretty set and a lovely idea🙂

    I keep thinking I will give this a go.xx

  3. Geweldig! En die tekst…!

  4. Schitterend, wat een prachtig kado!

  5. WOW WOW WOW absolutely stunning Nellie, I love your candles.

  6. geweldig leuk, mag ik vragen hoe je dat doet? lijkt me super om te geven ipv een kaart………

Geef een reactie

